Przejdź do głównej treści

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia Zaawansowane Materiały i Nanotechnologie Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej przez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia na kierunku geologia I i II stopnia oraz Earth Sciences in a Changing World I stopnia Wydziału Geografii i Geologii przez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia na kierunku Geografia i Gospodarka przestrzenna (I stopień), Geografia (II stopień) i E-gospodarka przestrzenna (II stopień) Wydziału Geografii i Geologii przez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia na kierunku Biologia I i II stopnia oraz Zarządzanie Zasobami Przyrody II stopnia Wydziału Biologii przez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia na studiach II stopnia Wydziału Filozoficznego na kierunku Socjologia w ramach specjalizacji Komunikowanie społeczne poprzez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest modyfikacja istniejącego programu kształcenia na studiach Wydziału Chemii kierunek Chemia Zrównoważonego Rozwoju (I i II stopień) oraz Ochrona Środowiska (II stopień) poprzez włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport

Celem zadania jest utworzenie nowego programu kształcenia na Wydziale Filozoficznym: Analiza danych społecznych II stopnia i włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.

Celem zadania jest utworzenie nowego kierunku studiów Lider Współpracy Międzynarodowej na rzecz Zielonej Transformacji (Studia Interdyscyplinarne. Stopień II - uzupełniające studia magisterskie) i włączenie w program kształcenia aspektów związanych z obszarem zrównoważonego rozwoju, zmianami klimatycznymi, transformacją zieloną oraz rozwój umiejętności niezbędnych do wzmocnienia kapitału społecznego na potrzeby wybranych branż o zasadniczym znaczeniu dla rozwoju gospodarki, takich jak: energetyka odnawialna, rolnictwo, przemysł spożywczy i transport.